CAPO
|
CUTLASS
Vázszám: HN 08640
Nyereg és kormány (szár) nem eredeti, dinamót és világítást valószínűleg utólag kapott.
Vázszám alapján 1974-es gyártás. Vélhetően exportra készült, de "made in Hungary" matrica nincs. Festése égetett zománc, több helyütt hibás, vagy ütött. Az aranyszínű hajszálcsíkozás szépen látható. A sárvédők is gyárilag festettek, az ismert 20"-os kemping sárvédőkel ellentétben nem peremezett a végük. A villaváll-takaró alumínium. Hátsó agyon és a kontrakaron "Super Granat" jelzés.
|
HIAWATHA MACLEODS
|
HR CONVERTIBLE
|
JET707
|
MONDIAL
|
PEPPERONI
|
RABLO leányka
|
RABLO fiú
|
RHAPSODY
|
ROBY leány
|
ROBY fiú
|
ROAD KING női
|
ROAD KING férfi
Tihany alapokra épített kerékpár, a képek egy amerikai veteránkerékpáros kollégától származnak. A kerékpárhoz kapcsolódó szöveg egy amerikai veterános oldalról származik, fordírás után: Ez apám régi kerékpárja. Egy vörös Eaton's Road King. Egy Made in Hungary felirat van az alsó vázcsövébe gravírozva, valamint fekete csomagtartója van a hátsó sárhányó fölött. A kontrakarra Super Granat van írva. A kerekeken semmi más jelölés nincs. A korát a '60-as évek közepére, vagy még korábbra teszem.
|
ROYAL
|
SAFARI SPORT
|
SEA BIRD "lányka"
|
SEA BIRD "fiú"
|
WILDCAT leány
|
WILDCAT fiú
Vázszám: HR 125840
Vázszsám alapján 1978-ból való. Export árunak tűnik, a váznyakon "Made in Hungary" felirat. A villaváll-takaró krómozott.
Valószínűleg a kormány, a pedálok és a nyereg is eredeti, de a két kormánymarkolat különbözik. A kerekek lehetnek idegenek. Erre utalnak a jugoszláv gyártmányú gumik, a szokatlanul vékony első agy, és a Partizan biciklikről ismerős (nem középvonalban lyuggatott) felnik. A hátsó agy nagyon hasonlít a Super Granat-ra, de sem rajta, sem a kontrakaron nincs jelzés. A festés égetett, a halszálcsíkozás mintái még halványan láthatók. Első fékkel talán sosem rendelkezett. |
|